vrijdag, juni 28, 2013

Project Life

In 2011 heb ik een PL album gemaakt, waarin ik elke week een spread vulde met al onze belevenissen. Heel erg leuk... zeker achteraf! Ik vond het namelijk wel een ontzettende klus en het leverde mij af en toe heel wat stress op. In 2012 heb ik daarom een jaartje overgeslagen, maar miste ik het toch af en toe wel een beetje. In een PL album kunnen namelijk zoveel momenten vastgelegd worden, die je anders eigenlijk niet vastlegt. In 2013 ben ik dus weer aan een Project Life Album begonnen, maar wel met een iets andere opzet dan in 2011. Dit keer heb ik gekozen voor een klein Simple Stories album en werk ik gewoon achter elkaar door. Dus niet per week een spread vullen, maar gewoon een vakje van een pageprotector vullen wanneer ik daar een foto of iets anders voor heb. En dat bevalt eigenlijk heel erg goed! Ik voel totaal geen stress, want als ik eens een paar dagen geen foto's heb, dan komen die dingen simpelweg niet in het album.

Maar ondanks deze manier, liep ik uiteindelijk toch wel wat achter ;) Ik had de maand februari van dit jaar niet verwerkt en vanaf april wel steeds de vakjes gevuld, maar niet de teksten toegevoegd.
Toch een beetje stress dus ;)

Maar inmiddels heb ik alles bijgewerkt. Ook in het kader van het grote genieten... want ik vind het heerlijk om te scrappen en ik vind het misschien nog wel heerlijker om mijn bijgewerkte album door te kijken. Want wat is het leuk! Al die kleine momentjes die je normaal gesproken niet vastlegt en die je normaal gesproken ook heel snel weer vergeten bent....

een kleine impressie.....




XXXM

1 opmerking:

Chantal zei

Wat een goed idee Moniek!! Ik begin niet aan een PL omdat ik weet dat ik achter ga lopen en dit is wel een idee. Misschien dat ik dit volgend jaar ook wel ga doen. De bladzijdes zien er weer fantastisch uit zoals gebruikelijk. Veel plezier en succes met het grote genieten!!